HANDELSBETINGELSER HOS IMO APS

Generelle oplysninger

IMO ApS
N√łrregade 44, 1.
8000 Aarhus C
CVR nr.: 41294485
Telefon: 42191691
E-mail: mads@podcastmarketing.dk

 

BETALING

IMO ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverf√łrsel. Betalingen vil f√łrst blive trukket p√• din konto, n√•r varen afsendes. Alle bel√łb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

 

LEVERING

N√•r IMO ApS har modtaget din betaling, begynder forl√łbet, hvor vi sammen med dig planl√¶gger de datoer, hvor servicesen leveres.

 

Reklamationsret

Der gives 2 √•rs reklamationsret i henhold til k√łbeloven. Vores reklamationsret g√¶lder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan f√• varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afh√¶ngig af den konkrete situation. Reklamationen g√¶lder ikke fejl eller skader beg√•et ved forkert h√•ndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. IMO ApS vil d√¶kke returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
IMO ApS
N√łrregade 44, 1.
8000 Aarhus C
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, s√• det aftalte bel√łb kan overf√łres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er f√łlsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Returret

Der gives 14 dages fuld returret p√• varer k√łbt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
РFår den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
РFår det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
– Den f√łrste vare i fysisk besiddelse, n√•r det drejer sig om regelm√¶ssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter k√łbet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail p√• mads@podcastmarketing.dk. I meddelelsen skal du g√łre tydeligt opm√¶rksom p√•, at du √łnsker at benytte din fortrydelsesret. √ėnsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
IMO ApS
N√łrregade 44, 1.
8000 Aarhus C

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

F√łlgende varetyper indg√•r ikke i fortrydelsesretten:
РVarer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
РForseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
– Varer, der grundet sin art bliver ul√łseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen er brudt.
– Udf√łrte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er p√•begyndt med forbrugerens forudg√•ende udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten oph√łrer, n√•r tjenesteydelsen er fuldt udf√łrt.
– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres p√• et fysisk medium, hvis udf√łrelsen er p√•begyndt med forbrugerens forudg√•ende udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
РAviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
РAftaler indgået på offentlig auktion.
РVarer, der forringes eller forældes hurtigt.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden un√łdig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. N√•r du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedl√¶gge en kopi af ordrebekr√¶ftelsen i pakken. Ekspeditionen g√•r hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedl√¶gger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Varens stand ved returnering

Du h√¶fter kun for eventuel forringelse af varens v√¶rdi, som skyldes anden h√•ndtering, end hvad der er n√łdvendigt for at fastsl√• varens art, egenskaber og den m√•de, hvorp√• den fungerer. Du kan med andre ord pr√łve varen, som hvis du pr√łvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er pr√łvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af k√łbet kun f√•r en del eller intet af k√łbsbel√łbet retur, afh√¶ngig af varens handelsm√¶ssige v√¶rdi p√• modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele k√łbsbel√łbet retur m√• du alts√• afpr√łve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit k√łb, f√•r du naturligvis det bel√łb, du har indbetalt til os retur.
I tilf√¶lde af en v√¶rdiforringelse, som du h√¶fter for, fratr√¶kkes denne k√łbsbel√łbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som f√łlge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden un√łdig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at g√łre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemf√łres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde bel√łbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klagel√łsning, N√¶vnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klagel√łsning via Klageportalen for N√¶vnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mads@podcastmarketing.dk